Merhabalar bildiğiniz üzere marketlerde çoğu şeyde kdv oranı %1 oldu
Benim her ay 1300tl kdv bulmam gerekiyor eşe dosta söyleyip 4 5 aydır buluyordum ancak kdv düşünce 100tl de 0.50krş kdvler çıkmaya başladı
İş böyle olunca devlete para vermek zorunda kalıyorum, siz şahıs şirketi olanlar nasıl yapıyorsunuz kdvyi nasıl ödüyorsunuz biraz taktik falan verirmisiniz ? Esnaftan rica ettim ona rağmen çıkmıyor fazla