muratkinq60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam görünmüyor değil %75'ide ona ait
%75'İ de ona aitse, e diyorsun avukatta aileden birisi, belki bir tezgah yapıp, evrakta sahtecilik olabilir. (Baban vekalet vermediyse). Bu yüzden, yapılacak şeyler belli, babannem sağ diyorsunuz, bekleyeceksiniz. İleride herhangi bir durum olduğunda, mahkemeye başvuru yapıp, gerekli incelemeleri yaptırırsınız ve evraklarda imzalama v.s birşey de söz konusu ise, imza sürgülerini de incelettirirsiniz ortaya çıkar herşey.