Merhaba arkadaşlar küçük bir yerleşim yerinde yaşıyorum kendi avukatımız aile avukatımız ona soramıyorum. Benim bir sorum var, belki daha önce tecrübe etmişsinizdir. Mirastan mal kaçırmayla alakalı. Ortada saçma sapan bir olay var mal kaçırma haricinde
Dedem vefat edince maddi değeri çok büyük şehrin merkezinde bir arazi kalmıştı. Veraset intikali yapılsın diye amcama paralarını verdik işlemleri o yürütüyordu. Yaklaşık 7 yıldır babamın tapu kayıtlarında çıkmıyordu ve amcam yaptırdım diyordu. İlgilenmedik çünkü satmayacağımız bir yerdi. Babanneme %25'i kalıyordu ve o kendi payını amcama vereceğini söyleyip duruyordu. Arazi üzerinde 3 kardeş ve 1 annenin hakkı mevcuttu. Nasıl bir katakulli yapıldıysa geri kalan %75'ide ortada yok. Hepsi amcama kalmış. Bunu nasıl mümkün olabiliyor? Diğer kardeşlerinde bu konuyla alakalı bir bilgisi yok. %25'i saklı payı onu verebiliyor ancak tamamını nasıl verebilir? Başına gelen var mı varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?