Kardeşim sana şu şekilde söyleyeyim. Elimde 3 adet gtx1660S var geçen sene almıştım. Aldığım zaman fiyatı 3100₺ Di şuanda 8500₺ seviyelerinde gecen sene kart başına aylık 700-750₺ kazanç yapıyordu ve kart başına 170-180 elektrik tuketimi yapıyordu. Yani ortalama 500₺ kazanç bırakıyordu kart başına.
Şuanda elektrige gelen zamlar ile aylık kart başına elektrik sarfiyatı 330-360₺ aralığında ve eth fiyatlarının düşüşü sebebiyle doğal olarak kazanca azaldı. Şuanda ortalama kart başına 550₺ kazanç sağlıyor. Yani 200*3=600₺ kazanç oluyor 3 kart ile. Overclock ile kartın yıpranma payını da hesaba katarsan hiç bir getirisi olmuyor. Ben kartların parasını çıkarttım ama miningde bıraktım. Elektrik zamları ile pek mantıklı olmuyor şuanda.