Parti başına cezası 8000 küsür liraydı 2 yıl önce hadi şimdi 16 bin olsun.

Biz 1 partide 5000 parça ürün çıkarıyoruz örnek veriyorum. Bize koyar mı 16 bin lira para? Zaten oradan 300-400 bin kazanmışım. Neden kaliteli mal üretip zarar edeyim mi? Sonuçta para cezasından başka cezası yok mantık böyle işliyor eminim.

İnternette falan 50 bin TL ile 2 milyon TL arası ceza yazıyor, kanmayın buna.