bal şekerlenmesi doğaldır ama tezgah balı şekerlenirse ona güvenemem. ben balparmak tan başka marka almıyorum. geçen bende bim den 2 tane hindi salamlı sandviç aldım.son kullanma tarihinin son gününde yiyeyim dedi. kokmuş ekşimişdi ağır derecede. normalde son kullanma tarihinden 1 hafta geçsebile böyle olmaz yenilebilir halde olurdu.ben son kulalnam tarihi 5 gün kadar önce almıştım.

bir arada 2 ay kadar peysan peynir helvasını kokuşmuş ekşi sattıyordu bim. üstelik son kullanma tarihi 1 ay geçmiş farketmemişler.firmada öyle göndermiş sanırım