Bu kaçıncı oldu artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Google chrome mağazasından gelen ziyaretler var. Organik trafik azdı ondan mı oldu anlamadım. Allah belanı versin google. İçeride bakiye de kaldı en az 2000 lira. Bu zaten kendi mağazası kendi ile çelişiyor akıl erdiremiyorum. Son aylarda adsense iyice sapıttı. Yeni gelir kapısı yolunu bulmuşlar. Bakiyelerin üstüne çökerek gelir elde ediyorlar. Bu işin tadı tuzu kalmadı artık. Başka reklam şirketlerine geçmenin zamanı geldi.