Merhabalar,
Son bir aydır, iki farklı operatör kullanıyorum, konum farketmeksizin yavaş hissediyorum hız testindeki sonuçlar tatmin edici gözüküyor fakat hala daha sayfa yüklenme hızları çok yavaş geliyor. Hadi diyelim telefondan yapıyor fakat ofisteki pc olsun tabletim olsun his değişmiyor. Ev ve işte iki farklı internet sağlayıcı var buna rağmen aynı hissediyorum. Hadi buna da eyvallah belirli sitelerin yüklenme süresi artmıştır diyeceğim fakat günde belki yüzlerce farklı siteye giriyorum sonuç yine aynı. Siz de aynı şeyi deneyimlediniz mi acaba?