Bu arada pano programları kullanıyorsanız eğer (XP dönemlerinde baya popüler olmuşlardı) onlarla ilgili bir ayarlamada yapabilirsin. Yok program vb bir şey de yok diyor diyorsan muhtemelen trojan tarzı bir şey olabilir. Şifre kopyalamalarda bunları çalmak için yapılan bazı hiledir bu bilginiz olsun.