Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitti Gidiyor bitti, N11 bitmek üzere, Amazon piyasaya bile giremedi. Bir İPM ata sözü der ki başarılamamışı varsa o işe girme
Şimdi iki popüler pazaryeri var. GG kendini bitirdi, N11 piyasa koşullarına pek ayak uyduramadı, amazon ne olduğunu pek anlayan yok bir sebepten geri çekildi gibi diğer iki pazaryeri reklamları bastıkça öne çıktılar...