İyide maske zorunluluğu Covid'li hastaların takmasıyla birlikte etkili yani maske zorunluluğu normal insanların iyiliği içindi artık bu yok :/ Allah'a emanetiz artık, her an yanınızda ki insanın Covid'li çıkma ihtimali var ve buna herkes neden seviniyor anlamış değilim zaten insanlar maske takmıyordu artık Covid'liler de takmayacaklar ve her an yanımızda olacaklar. Ülkem adına üzüldüm..
Hocam zaten kimse takmıyordu sokakta vs
Herkes coronalı olacak zaten bu bir gerçek