Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük patır patır 100-200 kişi gidiyor ama buna da alıştık, alıştırıldık. Şimdiki z kuşağı pek bilmez, bundan 13-14 yıl önce de şehit cenazelerine böyle alıştırılmıştık.

Bu mudur yani? FPS türünde oyun mu lan bu? Elenen gider, kalan sağlar bizimdir ha?

Daha söylenecek çok şey var da 2023 Haziran'a kadar susuyorum. Cevabımı sandıkta vereceğim.
tüm ülkeler çoktan maskeyi kaldırdı bile. o 100 - 200 kişi 100 bin vakaya göre çok az. zaten normal griptende gidiyorda o ölen 100 - 200 kişi. pandemi falan yok artık bitti koronavirus yani bitmedi ama etkisi çok çok az artık. normal gripten tek farkı hızlı yayılması.