Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler konuyu tartışma yapın diye açmadım. Birazcık olgunlaşın artık. Çocuk değilsiniz sonuç da. Birbirinizle didişmeden duramıyorsunuz. Ayıp yani hepiniz aklı başında insanlarsınız. Tartışma alanlarına çevirmeyin bu tarz konuları.
ben gayet doğal bir soru sordum bunda tartışma yapılacak birşey yok aksiyon aramayalım