EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ergenmisin reis?
Beyler konuyu tartışma yapın diye açmadım. Birazcık olgunlaşın artık. Çocuk değilsiniz sonuç da. Birbirinizle didişmeden duramıyorsunuz. Ayıp yani hepiniz aklı başında insanlarsınız. Tartışma alanlarına çevirmeyin bu tarz konuları.