Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam büyük israf yapmışsınız ama iyi kurtulmuşsunuz😅 işte insanların duygularını sömürerek kazanıyolar
Geçmiş oluncak birşey yok hocam.Param olmasa zaten harcayamazdım.Sadece boşa israftan bahsettim ben.