yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kesinlikle Cyberpanel kullanmıyorum/kullandırtmıyorum boş yedek mevzusu yaşadıktan sonra, Wordpress'le de çalışmıyorum.
İnternete atılmış en büyük kazık Wordpress bence, eklenti-tema-kodlar için bir onay komitesi olmadığı gibi güvenlik olarak çok kötü ki performansa daha gelmedim

Cyber kullanan arkadaşlara yedekleri mutlaka kontrol etmelerini ve gerekirse PHPMyAdmin'den ve FTP'den yedeklerini almaları olur.

Tasarımı da karışık evet, daha düzgün bir şey olabilir ama buna ücret ödeyecek birisini tanımıyorum
Bu kadar 'da öldürmeyin CyberPaneli Başınıza gelen olay başka panel'de olabilir. Şahsen ben sıfır yedek ile çalışıyorum. Çünkü Azure sunucum günde 2 kez full backup alıyor. 3 Senedir kullanıyorum 1 kez sorun yaşadım oda benden kaynaklı. Azure yedeğini yükledim sorun ortadan kalktı.

Tavsiyem : CyberPanel 'de Google Drive yedekleme var oradan yedek aldırtın. Ek olarak çalıştığın firma günlük Full Backup alıyorsa sorun yaşamazsınız.

KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cyberpanel'i silesim geldi bu kadar kötü mü bu panel ya 😀
O kadar'da kötü değil, Abartıyorlar