Cidden bu kadarı da olmaz dedirtiyorsunuz, ülke de savaş var yerleşim yerinde savaş var insanların bulunduğu yerde savaş var. Bizim insanımız da çıkmış makyaj olduğunu söylüyor, kardeşim hangi birisi makyaj? Ukrayna devleti ne yapıyor adobe after effect bilenenleri işe alıp video montaj mı yaptırıp onları mı yayınlıyor. Biraz gözünü seveyim gerçekleri görün, biraz kendinize gelin ayıptır!