BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uslübümde sorun yok algılarınızda problem olmalı.
eğer uslüp problemi arıyorsanız.
konu sahibine "bunu sormamış ol" diyene bakacaksınız
ayrıca konuyu manüpile etmeyin elinizde video yoksa size inanmamızı beklemeyin nokta.
elimde görüntü ve içerik var da. laf söyleyip söyleyip engellemişsiniz. umarım r10 kavramını özümsersiniz en kısa zamanda.