BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uslübümde sorun yok algılarınızda problem olmalı.
eğer uslüp problemi arıyorsanız.
konu sahibine "bunu sormamış ol" diyene bakacaksınız
ayrıca konuyu manüpile etmeyin elinizde video yoksa size inanmamızı beklemeyin nokta.
Kimse size bir şey inandırmaya çalışmayacak. Paylaşılan global veriler ve içeriklere ulaşmak çok kolay. Bunları araştıramayacak kadar teknolojiyi kullanamıyorsanız bunun için kendinizi sorgulayın.