sanmıyorum. arkadaşım eşi ve çocuğuyla polonyaya geçmek için 9 km kuyruğu 3 günde geçebildi, can güvenliği olsaydı bu kadar beklemezlerdi malum. ayrıca yerel halkın telegram grubuna girdim ve dünya basınında yer almayan görüntüler var. (telegram linki istemeyin lütfen). ne yazık ki bu işgal gerçek.
anladım hocam teşekkürler