turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki şöyle bir ihtimal olamaz mı rusya füze falan atıyor ama boş arazilere atıyor vs. sadece savaş süsü vermek için. sizce yüzde kaç böyle bir ihtimal olabilir. gerçek diyelim büyük ihtimalle kiev e daha giremediler çünkü gece ve gündüzde baktım kiev de hiçbirşey yok
sanmıyorum. arkadaşım eşi ve çocuğuyla polonyaya geçmek için 9 km kuyruğu 3 günde geçebildi, can güvenliği olsaydı bu kadar beklemezlerdi malum. ayrıca yerel halkın telegram grubuna girdim ve dünya basınında yer almayan görüntüler var. (telegram linki istemeyin lütfen). ne yazık ki bu işgal gerçek.