Neyi ima ediyorsunuz? çok şükür biri türkiyede şu an diğerleri de polonyaya geçebilmiş. üslubunuzu beğenmediğimi söylemeliyim.
uslübümde sorun yok algılarınızda problem olmalı.
eğer uslüp problemi arıyorsanız.
konu sahibine "bunu sormamış ol" diyene bakacaksınız

ayrıca konuyu manüpile etmeyin elinizde video yoksa size inanmamızı beklemeyin nokta.