böyle bir şirket kursak adsense ödemelerini buraya alsak tr hesabımıza geçirme vs. nasıl oluyor acaba? bir engel yok herhalde. sadece %19 veriyoruz anladığım kadarıyla.
+ olarak örneğin hitimiz tr hit olduğu için böylelikle kdvden de muhaf oluyor muyuz mantıken?
Whatsapptan iletişime geçin gerekli bilgilendirmeleri yapıyorlar.
Hatta kendileri buradaymış bende yeni farkettim.
@ingiltereltd;