Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 13 teki sinematik modu kullanmayacaksanız 12 Pro Max'den yana kullanabilirsiniz tercihinizi.
Merhaba o modlarla pek işim yok. Bir yandan da güncellik açısından düşünüyorum. Teknik destek vs eklemişler 12 promax de var mı pek bilgim yok.