Merhabalar. Mobil uyumlu veri çekmek olmaz hocam, affola. Çünkü veri çekme işlemi programlama dilinin işidir. Mobil uyumlu hale getirmek de arayüz dilinin işidir. Yani sonuç olarak veriyi botla çekersin, mobil uyumlu hale getirmeyi de arayüz diliyle (Html, Css) yaparsın. 😊👍