Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle elinize emeğinize sağlık botu sorunsuz şekilde kullanıyorum.
İstek geleceğinide düşünüyorum bunun ''Hepsiburada'' versiyonunu bekliyoruz yakında İnşAllah

Tekrar elinize sağlık
Hepsiburada için satıyorum ne yazık ki :/ teşekkür ederim
HuseyinGunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, konuya yabancıyım, program ne amaçla kullanılıyor, ne işe yarıyor öğrenebilir miyim?
Kullanılan servisler uygulama içinde yazmakta
senatorlord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam emeğinize sağlık güzel bir program ama bir türlü çalıştıramadım yardımcı olabilirmisiniz ?
Özelden anydesk verirseniz yardımcı olurum ücretsiz şekilde