Hocam öncelikle elinize emeğinize sağlık botu sorunsuz şekilde kullanıyorum.
İstek geleceğinide düşünüyorum bunun ''Hepsiburada'' versiyonunu bekliyoruz yakında İnşAllah
Tekrar elinize sağlık
Hepsiburada için satıyorum ne yazık ki :/ teşekkür ederim
Merhaba, konuya yabancıyım, program ne amaçla kullanılıyor, ne işe yarıyor öğrenebilir miyim?
Kullanılan servisler uygulama içinde yazmakta
Merhaba hocam emeğinize sağlık güzel bir program ama bir türlü çalıştıramadım yardımcı olabilirmisiniz ?
Özelden anydesk verirseniz yardımcı olurum ücretsiz şekilde