böyle bir şirket kursak adsense ödemelerini buraya alsak tr hesabımıza geçirme vs. nasıl oluyor acaba? bir engel yok herhalde. sadece %19 veriyoruz anladığım kadarıyla.

+ olarak örneğin hitimiz tr hit olduğu için böylelikle kdvden de muhaf oluyor muyuz mantıken?