Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
böyle bir şirket kursak adsense ödemelerini buraya alsak tr hesabımıza geçirme vs. nasıl oluyor acaba? bir engel yok herhalde. sadece %19 veriyoruz anladığım kadarıyla.
+ olarak örneğin hitimiz tr hit olduğu için böylelikle kdvden de muhaf oluyor muyuz mantıken?