Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri ile yolları ayırın, zarar da ısrar etmenin anlamı yok.
aynı fikirdeyim. yani müşteriye durumu anlatıp iadesini yapın . konu kapansın. daha fazla zarar etcen çünkü