Evet hocam onları anladım ve ne işe yarıyor biliyorum da bu kodun sonucunca hiç o fonksiyonlar kullanılmıyor. Yani yazıya gelen yorum yazısı ekrana hiç yazdırıldığını görmedim ama varlar. Belli şartları yerine getirmeleri mi gerekiyor onu anlayamıyorum. Bir ayar açınca çalışma mantığı değişiyor olabilir mi? Çeviri metinlerini de 2 tane ama 1. kullanılmıyor. Üstelik 2'si de bire bir aynı, neden? Şu: A comment was made on %2$s.