
Oradan ümitliydim.. 10 Yıl önce gelmiştim İzmir'e epey zaman oldu tabii
Güzel ülkem çok gereksiz ve fazla göç aldı maalesef.
Aynen hocam maalesef.Çok üzülüyor insan ama elinden de bir şey gelmiyor.
Bir zamanlar çok güzeldi buralar.
Şimdi hiç öyle değil.