Yanlış düşünüyorsunuz.
İstanbul nasılsa İzmir'in farkı yok.
İzmir öyle tvlerde gördüğünüz ya da youtubede videolardan izlediğiniz İzmir değil.
Göç öyle boyuta geldi ki trafik bile kaldırmıyor artık.
Şehrin demografiside çok hızla değişiyor.
Kesinlikle önermem.
İmkanım olsa kendim kurtulucam.

Oradan ümitliydim.. 10 Yıl önce gelmiştim İzmir'e epey zaman oldu tabii
Güzel ülkem çok gereksiz ve fazla göç aldı maalesef.