YCDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 'da gormek istedigimiz hareketler tam olarak budur evet ucretli destek saglayabilir ucretsiz destek de saglayabilirsiniz fakat insanlara 2 kelam edip bildilendirmek onlarin sorunlarini anlamak cozum odakli yaklasmak icin gerekli cevaplari iletmek icin para talep etmek acikcasi bana tezat geliyor.
Calismalarinizda basarilar dilerim hocam.

Sizde aradiginiz calisma arkadasini kisa surede bulursunuz umarim hocam.
Mesaj yoluyla sorabilir bilgim dahilindeyse yanıtlarım kısmını ücretli olarak söylemedim. Yanlış anlaşılma oldu sanırım.
edit: iyi dileklerinizi yanlış anlamış da olabilirim kusura bakmayın bir süredir uykusuzum.