Hocam ben de aynı düşünceler ile geçen sene İstanbul'a gittim, giderken 2 sene kalacağım sonra geri memleketime dönerim dedim. Ama 7 ay sabredebildim, herkesin bir yoğunluğu var, herkes agrasif, herkes patlayacak yer arıyor. Ben bu şekilde düşünüyorum. Aynı şekilde bir arkadaşım vardı 5 sene falan İstanbul'da yaşadı sonra Antalya ya geldi ve şuan 5 sene kendime eziyet etmişim diyor. Diğer arkadaşların dediği gibi farklı şehirler düşünebilirsiniz.