Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yorumlarda istanbula gelme yazanları gördüm , aksine ben gel diyiyorum hocam . İlk 2-3 ay alışmakta belki ufak tefek sorunlar yaşarsın ama ardından bir daha istanbuldan çıkmazsın . Yok trafiği , yok kalabalığı falan boş şeyler. İstanbula gelme diyen birçok kişi memleketlerine gittiğinde eminim en fazla 1 hafta durabiliyorlardır, ardından istanbula geri dönmek istiyorlardır, öyle bir çekiciliği var şehrin.Bir çok kişi zaten iş için burda , sende zaten projelerin için geliyorsun , bunu bilen arkadaşlar nasıl oluyorda istanbula gelme diyiyorlar anlamıyorum. Örnek vermem gerekirse , doktora sorsan doktor olma derler, polise sorsan polis olma derler, yazılımcıya sorsan , uğraşma dıştan göründüğü gibi değil derler, Bu konuda da yorum yapanlar tıpkı onlara benzemiş bence.
İş konusuna gelecek olursak , linkedin platformunu aktif olarak kullanarak projelerinle fark yaratıp , istanbul gibi şehirde çok iyi yerlere gelebilirsin. Emekli olma gibi hayalin yoksa kısa vadede , hayallerin için tek yer istanbul olmalı. Peki hangi bölgede kalacağına yönelik soru işaretlerin varsa , kesinlikle o konuda anadolu yakasında e-5 e yakın yerler derim , kira ucuz olsun diye uzak yerlerde tutma acısını yaşarsın. İşe gideceğin konum neresi olur bilmem ama bu sadece benim önerim . yolun açık olsun şimdiden.