Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer aylık gideri de kazancı etkilemeyecekse, gözüm kapalı açacağım zaten. Açıkçası bu firmayı kullanan arkadaşlar konuya dahil olurlarsa çok iyi olur.

Canlı destek diye girdik ama sadece video koymuşlar siteye.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun bizde takipçisi olalım, bilgili bir arkadaş olduğunda bizi de etiketleyebilirseniz harika olur.
hiç bilmediğiniz bir firma ile riske girmektense Kıbrıs'ta açmak daha mantıklı bence.