Merhaba Arkadaşlar
Macbooku sıfırlamak isterken donma yaptı bende kapatma tuşunda basılı tuttum kapattım ve maalesef açılmıyor. Internet recoveryden çalıştırmak istedim ama o da işe yaramadı, forumlarda okudum Wifi yerine direk ağ kablosu ile modemden bağlantı yaptım ama değişen birşey yok. Command + R tuşu ile internet recovery yaptığımda yani maalesef açamıyorum, önerebileceğiniz başka bir yol var ise mutlu olurum
Teşekkürler