Google (Youtube+Adsense) kazançları için yeni kanun ne durumda? yani gelirleri hangi bankaya yatması gerekiyor? Az önce iş bankasına gittim vergilendirme konusunda onlarında haberi yok. (Ayrı hesap açtıracaktım)

Devlet bankasında mı olacak bu?