Hocam Bildiğim kadarıyla söyle durum söz konusu


Google Artık Avrupa birliğine üye olmayan ülkeler Faturalandırma işlemi yapmıyor bu sebeple olabilir Saygılar..

Biri Avrupa birliğine katılacak diye savaş var google amca da avrupa birliğinde yoksa fatura veremem diyor Şangay 3 lüsü mü 5 lisi me ne ona katılmamız lazım artık