Merhabalar. Elimde XSLT uzantısında fatura tasarımı var ve XSLT Editor programı aracılığıyla bazı düzenlemeler yaptım. Fakat logo değiştirme işlemi yapamıyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek veya bilgisi olan var mı?