Bir arkadaşımdan sağlam kazık yediğimde 1 ay evde böyleydim. Bütün tahliller temiz çıkmıştı. Ardından psikolog bir arkadaş reçetesiz alınan bir uyku ilacı önerdi, onu kullandım 3 gün geçti.

Hekimler internet üzerinden tavsiye vermez, burada yazan yorumlara da güvenip herhangi bir şeye kalkışmayın. Hızlıca psikolojiden randevu oluşturun (zaten sizi çoktan yönlendirmiş olmaları lazımdı)