Freelancer yazmanıza gerek yok bence eğer ki önemli bir iş olursa bir yerde buluşup toplantı tarzı birşey yapabilirsiniz. Diye düşünüyorum. ☺️
Üstat kartı çıkardım verdim az çok karşısı anlaması lazım.Bizim milleti biliyorusunuz kartları doldurmayı çok sever.Arkasına bir bakıyon 300 kelimelik makale yazdırmış gibi en ince detaya kadar yazıp kartı boğuyor.Hani az öz yaptığımız iş çok baktığında teşekkürler