Aynı durumdan bizde şikayetçiyiz maalesef. Ne zaman bir müşteri için iş yapsam sosyal medyasın yönetsem etkiket bile atmaktan çekinir oldum

bir de mesaj spamı yiyenler var onlar en gıcık olduğum mesaj atmıyor utanmadan bir de yorum atıyorlar mesaj atabilir misiniz diye kardeşim sal bi ya

o kadar emek verilmiş profil düzenlenmiş, post tasarımları yapılmış belli ki bu hesabı yöneten birileri var amatör 1 tane içerik yok mesaj atıyor neymiş sosyal medya uzmanlığı verilir

biraz profili incele ihtiyaç var mı bi bak