Merhabalar,

Sektörün 4 yılı aşan bir süredir içinde biri olarak,
influencer tarafında bu tarz markaya, şirkete gidilen teklifler çok büyük amatörlük. Zaten bu şekilde markalara giden insanların çoğu ya bot/yapay ya da takibe takip/beğeni gruplarına üye durumda.
Hayatımın hiçbir döneminde çalışmadım, çalışmam.
Yeni yeni içerik üreten, takipçi sayısını genişletmeye çalışan arkadaşlarımızın heyecanını anlıyorum ama bu mesajları atmaya harcadıkları vakitleri hesaplarını/içeriklerini geliştirmeye daha iyi içerikler sunmaya adasalar zaten markalar/şirketler veya benim gibi influencer marketing yapan insanlar onları bulacak

İşiniz zor, kolay gelsin diyerek bol şanslar diliyorum.
Bir de sabır tabii