rusyayı abartmamak lazım.sscb nasıl parçalandı ise rusyanın dayanması da çok uzun sürmez.şuan 1,5 trilyon dolar varlığı donduruldu.ayrıca bundan sonra ki süreçte de gelirleri de azalacak ve halk çok daha fakirleşecek.putin sarayında keyfini sürse de bir süre sonra kendi halkı içten içe onu bitirecektir..