Benim çok değer verdiğim insanlardan birisidir.
Geçmişte pek çok olumsuz şeyi eleştirmiş ve önerilerde bulunmuştur.
Ben demiştim mevzularını da demesi bence normal, bir şey analiz ediyor ve bu olabilir diye önceden demiştim diyor ve söylediği şeyler genel manada akla, mantığa yatan şeyler.