Rusya Tüm gücüyle saldırdıgı an atom bombası kullanması gerekir. O da yemez...
Rusya, bir haftadır hezimet içinde Ukraynayı eline geçiremedi. Karizma yerlerde. Görmemek için gündemi takip etmemek lazım..
Agzının payını aldı. Karizma yerlerde desem nafile çöp kkonteynırında

Çeçenler gövde gösterisi ile gitti ama tıpış tıpış geri döndüler
Eğer süreç uzuyorsa bir savaşta, bir taraf güçlü oldugunu düşünüyorsa ASABİLEŞİR. Rusyanın asabileştigi gibi..