WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugunku muzakere den ne cikti?
Ne olursa olsun karizmayi fena cizdirdiler.Ruslara avrupa diz cokturuyor.Putin daha da en buyuk benim diyemez heralde.
wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rusya'nın tüm gücüyle saldırdığını mı düşünüyorsunuz? Bu yaptırımlarda Rusya kadar yaptırım kararı alan ülkeler de zararlı çıkar.
Rusya Tüm gücüyle saldırdıgı an atom bombası kullanması gerekir. O da yemez...
Rusya, bir haftadır hezimet içinde Ukraynayı eline geçiremedi. Karizma yerlerde. Görmemek için gündemi takip etmemek lazım..
Agzının payını aldı. Karizma yerlerde desem nafile çöp kkonteynırında
Çeçenler gövde gösterisi ile gitti ama tıpış tıpış geri döndüler

Eğer süreç uzuyorsa bir savaşta, bir taraf güçlü oldugunu düşünüyorsa ASABİLEŞİR. Rusyanın asabileştigi gibi..