Rusya'ya en buyuk zarar dislanmaktan geliyor. abd ve avrupada bunu cok iyi biliyor. kur uzerinden vuramiyorlar bu yuzden diger ulkeler hatta dunya ile olan iliskilerini kesiyorlar. Turkiye'ninde Rusya Ile cok yakin ticareti olmasa ayni gun Rusya ile iliskiler kesilirdi ama gaz vb. seylerde ticaretimiz var. Rusya'nin cok fazla dayanacagini sanmam dunya artik eski donemdeki gibi degil. Eskiden direk ulkenin isgal edilme durumuna karsi halk birlesip savasiyordu lakin suan guclu bir devlet kucuk bir devleti isgal etmeye calisiyor halkta buna karsi ve halk dunyadan soyutlanmaya cok fazla dayanamaz. Rusya, Kuzey Kore gibi direk kapali ve cok baskici bir hukumeti olsaydi halk sesini cikarmazdi lakin Rusya'da suanki dunya duzenine bagimli sekilde yasiyor. Rusya Ukrayna'yi isgal edebilir ama bir sure sonra dunyadan soyutlanmayi kaldiramayan halk kendi hukumetine bile darbe yapmaya kalkisabilir. Ve bunun sonucunda abd ve ab'nin istedigi olur. Bati yanlisi bir baskan secilir Rusya'da bir degisimin icine girer. Ne kadar iyi olur veya ne kadar kotu olur bilemem. Bu yazdilarim sacmaliktan ibaret bile olabilir