Merhabalar,
Öncelikle tabii ki isterseniz başarabilirsiniz.
İstediğiniz ve çalıştığınız sürece başaramayacağınız hiçbir şey yok.
Vergi
1 adet bile satış yapacaksanız, en azından şahıs şirketi olarak fatura kesmelisiniz. Vergi mükellefi olmadan satış yaparsanız, 1 şikayet olması durumunda geriye dönük olmakla birlikte cezası var.
Stok
Bu konuda 2 seçenek var;
1 - Stok olarak bir yerden toplu ürün almak veya üretmek.
Toplu stok alırsanız üreticilerden daha ucuza alabiliyorsunuz ama mümkünse kendiniz üretmenizi öneririm.
2 - Stoksuz olarak bir üretici ile anlaşıp, sipariş geldikçe oradan alıp müşteriye teslim etmek.
Bu şekilde yaparsanız teslim süreniz uzar ve ürün başı maliyetiniz çok daha yüksek olur. Toplu alsanız alacağınız ürün başı ücretin en az 2 katı fiyatlara tekli olarak alacaksınız.
Merak ettiğiniz başka bir şey olursa buradan veya PM yoluyla sorabilirsiniz. Bilgim dahilinde ise yardımcı olurum.
Buradan sormanız aynı soruların cevabını merak eden insanlar için de bir yanıt olur.
Bol şanslar ve başarılar dilerim.