Konu
Bu konuyu açmam hiç kolay olmadı...
28-02-2022, 18:48:28
#41
vatanist_
bende r10 olabildiğince normal açılıyor
lakin rokito ortalarda görünmüyor, herşeyi sana yazdım diyecek başka bir manitamı buldu acep?